LAND CRUISER FZJ 80

Samochód sprzedany.

Przedstawiony model to jak niektórzy twierdzą ostatnia prawdziwa terenówka, w zależności od rynku różnie konfigurowany układ przeniesienia napędu i zasilania silnika.
Europa to stały napęd na cztery, silnik na wtrysku oraz katalizatory.

Nasz model przeznaczony był na Afrykę i Bliski Wschód posiada stały napęd na tył, sztywny reduktor (bez centralnego różnicowego) z dołączanym przodem. Silnik zasilany przez gaźnik, totalny brak elektroniki, katalizatorów i innych bajerów. Posiada dwustrefową klimatyzację i chłodziarkę między przednimi fotelami. Ten model FZJ80 przeznaczony jest do najtrudniejszych zadań bez obaw można się nim zapuszczać w totalną dzicz, gdzie próżno szukać warszatatu 4x4.

ZALETY:
+ Doskonały silnik zapewniający bardzo dobre parametry;
+ Bardzo odporne zawieszenie na sztywnych mostach;
+ Łatwy tunning zawieszenia;
+ Duża tolerancja na zasilanie gazem;
+ Nic lepszego nie wynaleziono;

WADY:
- Spore zużycie paliwa wynikające z masy auta, dużych opon oraz mocy silnika;
- Bardzo trudno znaleźć niewyeksploatowane egzemplarze;
- Słaba dostępność do używanych części mała podaż;

Jak już pisałem wcześniej NIC LEPSZEGO NIE WYNALEZIONO.

<< powrót


Serwis 4x4

  • naprawy bieżące aut terenowych;
  • pomoc w zakupie samochodu 4x4;
  • przygotowanie aut do wyprawy;

Wyprawy 4x4

Zapraszamy do obejrzenia opisu wyprawy na Bałkany - zdjęcia i opis.

Auta 4x4

Zapraszamy do przeczytania nowych opisów:
Toyota Land Cruiser FZJ 80 oraz Toyota Land Cruiser HDJ 100

Kontakt

Adres
ul. Modlińska 349
03-151 Warszawa

Serwis
tel. stac.: 0 22 676 57 34

Porady, wyprawy 4x4
tel. kom.: 0 604 286 902